Rindu Banget Sama Kamooo

Alhamdulillah, arini last study leave. Tapi sempat aku nak membloggingkan diri. x pe la. Janji aku hepi. Bila da last-last study ni, teringat nak balik. Balik Rumah LAAA...Kangen bangat sama adik beradik..Along, Abang, Kak Yat, Kak En dan Kak Mal...lagi-lagi MAMA dan AYAH...sentiasa dalam ingatan. Aku tak sabar nak balik sebab nak jumpa baby baru...diorang lahir time aku kat sini..So sebab tu Rindu Sgt nk jumpa diorang...tahniah la buat Along dan Kak yat, dapat anak baru pada hari yang sama. Dua-dua girl plak tu...Aku memang suka baby girl banding baby boy. Sebab aku boy. haha. Aha anak Kak En...Baby Boy...taniah jugak. tapi aku tak ingat sorang pun nama diorang. semua nak beranak-anak. tinggallah aku dengan Kak Mal yang masih SINGLE-MINGLE..takpe taun depan Kak Mal kompem kawen..then tinggallah aku seorang diri..huk2x.. aritu tiba-tiba Abang cakap dah ade baby dalam perut isteri dia, Kak Aisyah..5 bulan pulak tu..mesti dah bunting..tak gi tau pun orang jauh kat sini..sedih2x..rupanya aku dah semakin menjadi pakcik la..kire total semua, Along 4 anak, Abang 3 anak, Kak Yat 2 anak, Kak En 1, Kak Mal 0...waa cantik gile susunan...bangga dengan korang..boleh plan same2x adik beradik. haha. semua sekali ada SEPULUH???? memang aku dah jadi pakcik yang expert dengan gelaran manja PAKCU..katanya Putrina dah banyak mulut sekarang...x sabar nk cakap dengan dia...heee..nak picit pipi dia sampai nangis...haha. bulat macam bola. Rindu Korang!!!! Ali, Ahmad Umar, Aqish, Adam, Amira, Afrina, 4 lagi x ingat...haha semua A la korang. semoga peksa nanti pun semua A...hehe. Balik ni pun ade family day..wah x sabar nak kumpul. Raya taun ni pun semua balik rumah Mama. BEST GILE..dah lme x dpt kumpul sama-sama. huhu. sume dah ikut laki bini masing2x. nak buat mcmana. haha. 29 JULAI menantiku di epot..30 JULAI pukul 2 petang family tunggu kat KLIA...teringat dulu time kecik2x aku tunggu abang balik dari jordan.. ingat ade adegan peluk-memeluk mcm dalam tv..tp biase jek..haha...segan la anak laki..kena conrol macho sket. Semoga semua selamat bercuti di Malaysia, buat Anas yg plan nk g UMRAH, doakan aku...kepada YADI yang nak bertunang 31 September, selamat bertunang, dan kepada semua selamat bercuti!!!!!!!

5 Apa Anda Rasa?:

ummu said...

hye shuk,,
sje spamming kt blog ko,,
lme xdgr cte psl ko,,
blk m'sia ogos ni kn,,

itu saje,,

nurulizni said...

slm..
tol ke weyh??
yadiy nk tunang???
ngeh3x...

smpai ati kwn xgtau...
(T______________T)

AIsyAmIrA said...

ohoo,pakcu berjaya huh??
rmi btol yg naik pangkat blik ni..
gorgeus aunty + handsome uncle :D..
n im included too~
h0o yEAH!!

محمد يادي بن عبدالله said...

oit, rilek 2 dulu. jgn hebohkan benda ni.. nak buat suprise dulu. 31 sept ..

Dr. Shukri Ustaz Suliman Sujak said...

betulla 31 sept nnt..yadi ajak datang rumah die..haha